Snadné čtení

 

Valašské muzeum v přírodě

Telefonní číslo:

+420 571 757 111

Palackého 147

756 61 Rožnov pod Radhoštěm

 

Jak se k nám dostanete:

https://mapy.cz/zakladni?source=base&id=1834007&ds=1&x=18.1493704&y=49.4614566&z=15

 

Valašské muzeum v přírodě vzniklo v Rožnově pod Radhoštěm  v roce 1925.

Má tři části: Dřevěné městečko, Valašskou dědinu a Mlýnskou dolinu.

Dřevěné městečko je nejstarší částí Valašského muzea v přírodě.

Rozkládá se v rovinatém terénu městského parku.

Návštěvníkům ukazuje podobu historického náměstí s dřevěnými domy.

Valašská dědina připomíná skutečnou vesnici v Beskydech z počátku 20. století.

Většina dřevěných staveb je původních a je převezena do muzea z okolních vesnic.

Uspořádání zemědělských staveb je podle skutečných událostí a příběhů rodin, které v nich žily.

 

Více o muzeu:

https://www.nmvp.cz/roznov/informace-pro-navstevniky/prohlidkove-okruhy

 

Připravované akce

Aktuálně

Prázdninové aktivity

Od července do srpna jsme pro Vás připravili aktivity, kterými si můžete zpestřit prohlídku areálu Valašské dědiny nebo si můžete zahrát příběhovou hru v Dřevěném městečku Více